БРЭСЦКІ АБЛАСНЫ ВЫКАНАЎЧЫ КАМІТЭТ

БРЭСЦКІ АБЛАСНЫ ВЫКАНАЎЧЫ КАМІТЭТ
Карта сайта
Прамыя тэлефонныя лiнii
Прамыя тэлефонныя лiнii
Электронныя звароты
Электронныя звароты
Адно акно
Адно акно
Чарга на жыллё
Чарга на жыллё
Пытанні і адказы
Пытанні і адказы
Галоўная Навіны

"Белінтэртранс" за два гады павялічыў аб'ёмы перавозак грузаў у Кітай у 18 разоў

07.12.2023 17:12

7 снежня, Брэст /Кар. БЕЛТА/. Рэспубліканскае транспартна-экспедыцыйнае унітарнае прадпрыемства "Белінтэртранс - транспартна-лагістычны цэнтр" Беларускай чыгункі за два гады павялічыў аб'ёмы перавозак грузаў у Кітай у 18 разоў. Аб гэтым на IV Канферэнцыі свабодных эканамічных зон Беларусі ў Брэсце паведаміў генеральны дырэктар БТЛЦ Андрэй Сладкевіч, перадае карэспандэнт БЕЛТА.

На дыскусійнай секцыі "Аптымізацыя лагістычных схем. Дастаўка грузаў па міжнародных транспартных калідорах "Усход - Захад" і "Поўнач - Поўдзень" размова, у прыватнасці, ішла аб пэўных праблемах па перавозках з прычыны санкцыйнага націску. Тым не менш "Белінтэртранс" прадастаўляе прадпрыемствам рашэнні для арганізацыі перавозак грузаў па маршруце Усход - Захад - Усход не толькі чыгуначным транспартам, але і мультымадальнымі сэрвісамі праз парты Расіі, Ірана, Індыі, іншых краін.

"Вядома, сухапутны маршрут, нягледзячы на складаную прапускную здольнасць у сумежных краінах - Расіі, Казахстане, - з'яўляецца найбольш выгадным. Гэта і хуткасць дастаўкі, і магчымасць сачыць за перамяшчэннямі грузаў па маршруце. Калі гаварыць пра аб'ёмы, то толькі мы за 11 месяцаў перавезлі 900 экспартных паяздоў у Кітай. Два гады таму было 50. Цяпер на гэтым маршруце мы адпраўляем тры поезды ў суткі з экспартнымі таварамі з рэспублікі. Гэта, безумоўна, вялікая работа не толькі нашай кампаніі, але і Беларускай чыгункі і нашых партнёраў, у тым ліку расійскіх, таму што тут завязана вялікая колькасць абсталявання", - адзначыў гендырэктар БТЛЦ.

Велізарны патэнцыял, на яго думку, таксама ў міжнароднага транспартнага калідора "Поўнач - Поўдзень". "Толькі за студзень - кастрычнік па гэтым калідоры прайшло 9 млн т грузаў. А наогул яго магчымасць 25 млн т. Гэта значыць, патэнцыял даволі магутны. Вядома, ён складаны. Але тым не менш гэта адзін з варыянтаў работы. І, безумоўна, вельмі перспектыўны", - дадаў Андрэй Сладкевіч.

Зацікаўленасць у развіцці перавозак індыйскіх і іранскіх партнёраў пацвердзіў і намеснік міністра транспарту і камунікацый Сяргей Дубіна. У першую чаргу размова ідзе аб перавозцы масавых грузаў у чыгуначных зносінах. "Сказаць, што ў гэтым напрамку аб'ёмы задзейнічаны, на жаль, мы не можам. З улікам таго, што апошнім часам адбылося пераразмеркаванне патокаў і 90 працэнтаў беларускіх экспартных грузаў цяпер ідзе ў напрамку Санкт-Пецярбурга, у напрамку Ірана па калідоры "Поўнач - Поўдзень" задзейнічана толькі 3 працэнты ад усяго аб'ёму перавозімых грузаў. Але гэты напрамак неабходна адпрацоўваць. Можна сказаць, што і ў напрамку Санкт-Пецярбурга ў нас тры гады таму было задзейнічана толькі каля 15 працэнтаў", - заўважыў намеснік міністра транспарту і камунікацый.

Ён таксама звярнуў увагу, што аўтамабільныя і чыгуначныя грузаперавозкі павінны развівацца паралельна. "Нягледзячы на тое, што на Еўропу граніца закрыта, ёсць велізарны рынак ва ўсходнім напрамку. Апошнія год-паўтара паказалі, што работы там неаранае поле. І грузаў хапае, і тыя напрамкі, якія мы раней нават не разглядалі, цяпер карыстаюцца попытам. Мы ўжо разглядаем у тым ліку магчымасць далучэння да мемарандума аб развіцці перавозак у Пакістан і Афганістан. Праведзена вялікая работа з Кітаем: вядзём перагаворы аб павелічэнні колькасці дазволаў на гэтым напрамку", - дапоўніў Сяргей Дубіна.

У Брэсце праходзіць IV Канферэнцыя свабодных эканамічных зон Беларусі "Лагістычная галіна ў новай рэальнасці: праблемы і рашэнні". У форуме, арганізаваным Адміністрацыяй свабоднай эканамічнай зоны "Брэст", удзельнічаюць прадстаўнікі Міністэрства транспарту і камунікацый, Міністэрства фінансаў, Дзяржаўнага мытнага камітэта, арганізацый і прадпрыемстваў, дзейнасць якіх цесна звязана з лагістычнай галіной, кіраўнікі свабодных эканамічных зон, суб'екты знешнеэканамічнай дзейнасці.-0-

 
Усе навіны

ІНТЭРНЭТ РЭСУРСЫ

Карысныя спасылкі