БРЭСЦКІ АБЛАСНЫ ВЫКАНАЎЧЫ КАМІТЭТ

БРЭСЦКІ АБЛАСНЫ ВЫКАНАЎЧЫ КАМІТЭТ
Карта сайта
Прамыя тэлефонныя лiнii
Прамыя тэлефонныя лiнii
Электронныя звароты
Электронныя звароты
Адно акно
Адно акно
Чарга на жыллё
Чарга на жыллё
Пытанні і адказы
Пытанні і адказы
Галоўная Навіны

Урад скарэкціраваў пастановы па пытаннях сацабслугоўвання і сацвыплат

21.06.2024 16:06
21 чэрвеня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Урад унёс змяненні ў шэраг пастаноў Савета Міністраў Беларусі ў развіццё закона па пытаннях сацыяльнага абслугоўвання і сацыяльных выплат. Гэта прадугледжана пастановай урада нумар 435 ад 19 чэрвеня 2024 года, паведамілі БЕЛТА ў прэс-службе Міністэрства працы і сацыяльных выплат.

Удакладняецца, што пастанова прадугледжвае ўнясенне змяненняў у 14 пастаноў Савета Міністраў у рамках рэалізацыі норм Закона "Аб змяненні законаў па пытаннях сацыяльнага абслугоўвання і сацыяльных выплат".

У Мінпрацы растлумачылі, якія навацыі прадугледжаны. Так, пераймяноўваюцца дамы-інтэрнаты ў сацыяльныя пансіянаты, спецыяльныя дамы ветэранаў для састарэлых і інвалідаў - у дамы суправаджальнага пражывання. Уводзіцца новы напрамак выкарыстання пазабюджэтных сродкаў устаноў сацыяльнага абслугоўвання - на матэрыяльнае заахвочванне інвалідаў, якія ўдзельнічаюць у працэсе вытворчасці вырабаў пры аказанні сацыяльна-рэабілітацыйных паслуг. Скарачаецца пералік неабходных медыцынскіх абследаванняў для накіравання ў сацыяльныя пансіянаты для аптымізацыі тэрмінаў засялення.

Павялічваецца нарматыў аказання паслугі нянькі з 20 да 40 гадзін на тыдзень для сем'яў з двума дзецьмі-інвалідамі да 18 гадоў. Пры гэтым павінны быць захаваны асноўныя ўмовы: дзе навучаюцца дома; даглядае дзяцей адзін з бацькоў (маці (мачаха), тата (айчым), законны прадстаўнік) і атрымлівае адпаведную дапамогу па доглядзе. 

Удасканальваецца механізм дзяржаўнага сацыяльнага заказу (ДСЗ) у галіне сацыяльнага абслугоўвання. У прыватнасці, рэгламентавана фарміраванне ДСЗ адносна грамадзян, якія адначасова з'яўляюцца атрымальнікамі паслуг у галіне аховы здароўя, аказваемых таксама ў рамках дзяржаўнага сацыяльнага заказу. Раней грамадзяніну ў рамках ДСЗ маглі быць аказаны або сацыяльныя, або медыцынскія паслугі. Прадугледжана прадастаўленне субсідыі для фінансавання затрат на расходныя матэрыялы - сродкі індывідуальнай абароны, якія выкарыстоўваюцца ў працэсе аказання сацыяльных паслуг дома (раней такія затраты не субсідзіраваліся). З'явілася магчымасць заключэння дадатковага пагаднення да дагавора на выкананне ДСЗ у частцы карэкціроўкі дзяржаўным заказчыкам памеру субсідыі на чарговы фінансавы год без правядзення конкурсу. Замацавана магчымасць прадастаўлення авансавых плацяжоў на рэалізацыю ДСЗ. Удакладнены пытанні аплаты працы работнікаў недзяржаўных некамерцыйных арганізацый, якія з'яўляюцца выканаўцам ДСЗ.

Акрамя таго, уводзіцца ліцэнзаванне для недзяржаўных суб'ектаў гаспадарання, якія аказваюць сацыяльныя паслугі з пражываннем пажылым і інвалідам.

У сувязі з гэтым Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца адносна суб'ектаў гаспадарання, дапоўнены наступнымі адміністрацыйнымі працэдурамі: атрыманне ліцэнзіі на ажыццяўленне дзейнасці па аказанні сацыяльных паслуг; змяненне ліцэнзіі на ажыццяўленне дзейнасці па аказанні сацыяльных паслуг.

Таксама дапоўнена Палажэнне аб парадку прадстаўлення і пераліках дакументаў і (або) звестак, неабходных для прыняцця рашэнняў па пытаннях ліцэнзавання, патрабаваннях да прадстаўляемых дакументаў і (або) звестак.

Уведзена новая глава - дзейнасць у галіне аказання сацыяльных паслуг, у якой прадугледжаны: даныя, якія саіскальнік ліцэнзіі (ліцэнзіят) пазначае ў заяве; пералік звестак, якія саіскальнік ліцэнзіі (ліцэнзіят) прадстаўляе самастойна ў ліцэнзуючы орган; пералік даных, якія ліцэнзуючы орган запытвае самастойна для прыняцця рашэння аб выдачы (змяненні) ліцэнзіі.-0-

 
Усе навіны

Карысныя спасылкі