БРЭСЦКІ АБЛАСНЫ ВЫКАНАЎЧЫ КАМІТЭТ

БРЭСЦКІ АБЛАСНЫ ВЫКАНАЎЧЫ КАМІТЭТ
Карта сайта
Прамыя тэлефонныя лiнii
Прамыя тэлефонныя лiнii
Электронныя звароты
Электронныя звароты
Адно акно
Адно акно
Чарга на жыллё
Чарга на жыллё
Пытанні і адказы
Пытанні і адказы
Галоўная Навіны

Прадзюсар "Белавежскай пушчы": з дапамогай нейрасетак мультфільм ствараецца ў 5-10 разоў хутчэй

27.12.2024 10:12
27 снежня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. З дапамогай нейрасетак мультфільм ствараецца ў 5-10 разоў хутчэй, паведаміў журналістам сузаснавальнік студыі Arteki, прадзюсар мультфільма "Белавежская пушча", створанага пры дапамозе штучнага інтэлекту, Дзмітрый Саксонаў, перадае карэспандэнт БЕЛТА.

Паводле слоў Дзмітрыя Саксонава, з дапамогай нейрасетак можна ствараць мультыплікацыю ў 5-7-10 разоў хутчэй, чым гэта робіць любая сусветная студыя анімацыйнай вытворчасці. Больш таго, зніжаецца сабекошт стварэння мультфільма прыкладна ў 5 разоў. Гэта вялікі канкурэнтаздольны інструмент, які дазваляе кампаніі маштабавацца.

"IT-кампанія X-Labs inc. спецыялізуецца на распрацоўцы ПЗ на базе штучнага інтэлекту і пашыранай рэальнасці. Яна распрацавала тэхналогію, дзякуючы якой быў створаны мультфільм "Белавежская пушча", - адзначыў прадзюсар.

Ён падкрэсліў, што ў стварэнні мультфільма было выкарыстана каля 100 нейрасетак. Але музыка сапраўдная, а герояў агучвалі жывыя людзі.

Што датычыцца галоўнага сэнсу мультфільма "Белавежская пушча" Дзмітрый Саксонаў сказаў, што гэта каштоўнасць сяброўства. "Калі ў цябе ёсць сябар, то гэта не проста словы. Вялікая колькасць фактараў у адносінах паміж вамі. Гэта трэба шанаваць, нельга пакідаць у бядзе сяброў", - сказаў ён.

Паводле слоў прадзюсара, трэба любіць не толькі жыццё ў горадзе, але і падтрымліваць сваю малую радзіму, дзе нарадзіліся продкі. "Таму мы выбралі Белавежскую пушчу - сімвал нашай краіны, тое месца, дзе адбывалася вялікая колькасць падзей і ў легендах здзяйсняліся жаданні. Нашай мэтай было за 2,5 месяца да навагодніх свят зрабіць прадукт, які будзе шчыра радаваць маладых гледачоў", - адзначыў Дзмітрый Саксонаў.

"Сёння ў нас у распрацоўцы знаходзіцца больш за 10 мультфільмаў з бюджэтамі ў 10 разоў меншымі, чым неабходна было б выкарыстоўваць у сучасных кінастудыях. Нейрасеткі даюць якасць карцінкі і графікі, якая не ўступае сусветным брэндам. Так, мы крыху ўступаем з пункту гледжання 3D-візуалізацыі, над чым працуем у наступным мультфільме "Дамавікі". Гэта рэмейк "Дамавічка Кузі", які выйдзе прыкладна ў сакавіку 2025 года. Мы дадзім сур'ёзны бой кампаніям, якія выпускаюць фільмы ў кінапракат", - рэзюмаваў прадзюсар.-0-
 
Усе навіны

Карысныя спасылкі