27 снежня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. З дапамогай нейрасетак мультфільм ствараецца ў 5-10 разоў хутчэй, паведаміў журналістам сузаснавальнік студыі Arteki, прадзюсар мультфільма "Белавежская пушча", створанага пры дапамозе штучнага інтэлекту, Дзмітрый Саксонаў, перадае карэспандэнт БЕЛТА.
Паводле слоў Дзмітрыя Саксонава, з дапамогай нейрасетак можна ствараць мультыплікацыю ў 5-7-10 разоў хутчэй, чым гэта робіць любая сусветная студыя анімацыйнай вытворчасці. Больш таго, зніжаецца сабекошт стварэння мультфільма прыкладна ў 5 разоў. Гэта вялікі канкурэнтаздольны інструмент, які дазваляе кампаніі маштабавацца.
"IT-кампанія X-Labs inc. спецыялізуецца на распрацоўцы ПЗ на базе штучнага інтэлекту і пашыранай рэальнасці. Яна распрацавала тэхналогію, дзякуючы якой быў створаны мультфільм "Белавежская пушча", - адзначыў прадзюсар.
Ён падкрэсліў, што ў стварэнні мультфільма было выкарыстана каля 100 нейрасетак. Але музыка сапраўдная, а герояў агучвалі жывыя людзі.
Што датычыцца галоўнага сэнсу мультфільма "Белавежская пушча" Дзмітрый Саксонаў сказаў, што гэта каштоўнасць сяброўства. "Калі ў цябе ёсць сябар, то гэта не проста словы. Вялікая колькасць фактараў у адносінах паміж вамі. Гэта трэба шанаваць, нельга пакідаць у бядзе сяброў", - сказаў ён.
Паводле слоў прадзюсара, трэба любіць не толькі жыццё ў горадзе, але і падтрымліваць сваю малую радзіму, дзе нарадзіліся продкі. "Таму мы выбралі Белавежскую пушчу - сімвал нашай краіны, тое месца, дзе адбывалася вялікая колькасць падзей і ў легендах здзяйсняліся жаданні. Нашай мэтай было за 2,5 месяца да навагодніх свят зрабіць прадукт, які будзе шчыра радаваць маладых гледачоў", - адзначыў Дзмітрый Саксонаў.
"Сёння ў нас у распрацоўцы знаходзіцца больш за 10 мультфільмаў з бюджэтамі ў 10 разоў меншымі, чым неабходна было б выкарыстоўваць у сучасных кінастудыях. Нейрасеткі даюць якасць карцінкі і графікі, якая не ўступае сусветным брэндам. Так, мы крыху ўступаем з пункту гледжання 3D-візуалізацыі, над чым працуем у наступным мультфільме "Дамавікі". Гэта рэмейк "Дамавічка Кузі", які выйдзе прыкладна ў сакавіку 2025 года. Мы дадзім сур'ёзны бой кампаніям, якія выпускаюць фільмы ў кінапракат", - рэзюмаваў прадзюсар.-0-
Паводле слоў Дзмітрыя Саксонава, з дапамогай нейрасетак можна ствараць мультыплікацыю ў 5-7-10 разоў хутчэй, чым гэта робіць любая сусветная студыя анімацыйнай вытворчасці. Больш таго, зніжаецца сабекошт стварэння мультфільма прыкладна ў 5 разоў. Гэта вялікі канкурэнтаздольны інструмент, які дазваляе кампаніі маштабавацца.
"IT-кампанія X-Labs inc. спецыялізуецца на распрацоўцы ПЗ на базе штучнага інтэлекту і пашыранай рэальнасці. Яна распрацавала тэхналогію, дзякуючы якой быў створаны мультфільм "Белавежская пушча", - адзначыў прадзюсар.
Ён падкрэсліў, што ў стварэнні мультфільма было выкарыстана каля 100 нейрасетак. Але музыка сапраўдная, а герояў агучвалі жывыя людзі.
Што датычыцца галоўнага сэнсу мультфільма "Белавежская пушча" Дзмітрый Саксонаў сказаў, што гэта каштоўнасць сяброўства. "Калі ў цябе ёсць сябар, то гэта не проста словы. Вялікая колькасць фактараў у адносінах паміж вамі. Гэта трэба шанаваць, нельга пакідаць у бядзе сяброў", - сказаў ён.
Паводле слоў прадзюсара, трэба любіць не толькі жыццё ў горадзе, але і падтрымліваць сваю малую радзіму, дзе нарадзіліся продкі. "Таму мы выбралі Белавежскую пушчу - сімвал нашай краіны, тое месца, дзе адбывалася вялікая колькасць падзей і ў легендах здзяйсняліся жаданні. Нашай мэтай было за 2,5 месяца да навагодніх свят зрабіць прадукт, які будзе шчыра радаваць маладых гледачоў", - адзначыў Дзмітрый Саксонаў.
"Сёння ў нас у распрацоўцы знаходзіцца больш за 10 мультфільмаў з бюджэтамі ў 10 разоў меншымі, чым неабходна было б выкарыстоўваць у сучасных кінастудыях. Нейрасеткі даюць якасць карцінкі і графікі, якая не ўступае сусветным брэндам. Так, мы крыху ўступаем з пункту гледжання 3D-візуалізацыі, над чым працуем у наступным мультфільме "Дамавікі". Гэта рэмейк "Дамавічка Кузі", які выйдзе прыкладна ў сакавіку 2025 года. Мы дадзім сур'ёзны бой кампаніям, якія выпускаюць фільмы ў кінапракат", - рэзюмаваў прадзюсар.-0-